Wat leuk dat u ons graag wilt ondersteunen in ons werk door lid te worden van onze vereniging! Als lid ontvangt u van ons een ledenpas waarmee u voor vele activiteiten tegen een gereduceerd tarief kunt deelnemen. Lid worden doet u hier.
Vragen over het lidmaatschap
Ik wil een wijziging doorgeven aan de ledenadministratie, hoe doe ik dat?
U wilt een wijziging doorgeven aan onze ledenadministratie. Om te zorgen dat u als lid nooit een bericht van ons mist, kunt u uw gegevens wijzigen of aanvullen via onze website, dat doet u hier.
Ik ga verhuizen, hoe geef ik dat door?
Wat leuk dat u gaat verhuizen. Om te zorgen dat u als lid nooit een bericht van ons mist, kunt u uw adres wijzigen via onze site, dat doet u hier.
Ik heb geen nieuwe ledenpas ontvangen, wat nu?
Sinds 2021 ontvangt u, net als uw bankpas, een pas welke geldig is voor meerdere jaren. De geldigheid ziet u onderaan op uw ledenpas. Wanneer uw ledenpas aan vervanging toe is, ontvangt u van ons een geheel nieuwe. Bewaart u uw ledenpas dus goed!
Ledenpas sinds december 2021, zie nieuwsbericht :
Ik wil mijn lidmaatschap beëindigen, hoe moet dat?
U heeft besloten dat u ons niet meer kunt of wilt ondersteunen. We vinden dit erg jammer. U kunt uw opzegging per post versturen naar ons secretariaat of via het online formulier. Om onze dienstverlening te verbeteren willen we u vragen om de reden van opzegging aan ons door te geven. De beëindiging van het lidmaatschap zal door onze ledenadministratie zonder enige vertraging worden verwerkt.
Ik ben mijn ledenpas kwijt, of deze is beschadigd, wat nu?
U bent uw ledenpas verloren, kwijtgeraakt of deze is (ernstig) beschadigd. Als dat het geval is kunt u een nieuwe bestellen via deze LINK. Er is een klein bedrag aan administratiekosten verschuldigd om deze nieuwe pas te maken. Uw oude pas moet worden geblokkeerd, een nieuwe pas moet worden afgedrukt en gekoppeld worden aan uw ledenkaart. Wij proberen deze kosten altijd zo laag mogelijk voor onze leden te houden.
Bestaat er een gezinslidmaatschap?
Oranje Vereniging Rijnsburg kent op dit moment geen gezinslidmaatschap. Sinds de oprichting van de vereniging kent de vereniging leden, waarbij een lidmaatschap persoonlijk is. Dit is terug te vinden in de statuten van de vereniging. Wel wordt gekeken naar nieuwe vormen van lidmaatschap, maar wettelijk is bepaald dat een vereniging met leden alleen een persoonlijk lidmaatschap kan betreffen. Wel proberen wij als vereniging bij kortingen deze toe te kennen aan maximaal 2 personen. Dit is per activiteit verschillend.
Vragen over bestellingen
Ik heb een bestelling gedaan, maar heb geen mail met tickets ontvangen, wat nu?
Dat vinden wij erg vervelend. Heeft u de ‘ongewenste mail’ of ‘spam’ box al bekeken? Soms komen de mailtjes in één van deze mappen terecht. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze IT-specialisten. Dit doet u door het contactformulier in te vullen, deze vindt u hier. Vermeld in het formulier duidelijk uw bestellingnummer.
Ik heb loten gekocht, maar heb geen mail ontvangen, wat nu?
Dat vinden wij erg vervelend. Heeft u de ‘ongewenste mail’ of ‘spam’ box al bekeken? Soms komen de mailtjes in één van deze mappen terecht. De loten komen in uw mail binnen met de tekst: ‘Uw bestelling is afgerond’. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze IT-specialisten. Dit doet u door het contactformulier in te vullen, deze vindt u hier. Vermeld in het formulier duidelijk uw bestellingnummer.
Ik heb een waardeboncode toegevoegd, maar krijg geen korting, wat nu?
Als lid van onze vereniging geniet u van vele voordelen. Op veel van onze activiteiten wordt aan onze leden een korting toegekend op de toegang/ticket -prijs. Echter zijn er ook activiteiten waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen leden en niet-leden. Op deze artikelen/tickets wordt dan ook geen korting gegeven. Vul bij het afrekenen dus altijd de gevraagde code in, maar kortingen worden alleen toegepast op de artikelen waarop een korting van toepassing is en wordt direct tijdens het afrekenen verwerkt.
Ik heb aankopen gedaan, maar wat zijn de voorwaarden?
Als Oranjevereniging verkopen wij geen producten maar tickets. Tijdens uw aankoop wordt u ook gevraagd om een akkoord voor deze voorwaarden, alvorens u een aankoop kunt doen. Kunt u zich deze niet meer herinneren? Geen enkel probleem, de laatste versie van deze voorwaarden vindt u onder Algemene voorwaarden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Vragen over de vereniging
Wanneer kan ik weer een Feestweek verwachten?
We organiseren het gehele jaar door activiteiten, voor de meest actuele agenda, waarin u tevens de data van de Feestweek kunt vinden vindt u hier.
Ik heb geen programmaboekje ontvangen, wat nu?
Ondanks alle inspanningen heeft u kennelijk ons programmaboekje niet ontvangen. Dit heeft te maken met de nieuwe manier van verspreiding. De Gemeente Katwijk heeft ervoor gekozen om ons programmaboekje als ‘reclame’ te bestempelen. U ontvangt deze alleen als u daarvoor (door middel van een sticker op uw brievenbus) toestemming voor heeft gegeven. Mocht u de fysieke versie willen ontvangen, dan kunt u deze ophalen bij de Burgt, de Readshop, Albert Heijn en Slijterij ‘t Vaatje. Wel kunt u bij ons een digitaal exemplaar vinden. Deze vindt u hier.
Ik wil de vereniging graag helpen, maar wil geen bestuurslid zijn, kan dat?
Onze vereniging telt meer dan 150 vrijwilligers. Wij begrijpen dat u niet zo makkelijk tijd kunt vrijmaken om een functie als bestuurslid te vervullen. Maar u kunt op vele andere manieren onze vereniging ondersteunen. Wij hebben een heuse vacaturebank voor vrijwilligers, maar u kunt natuurlijk ook aangeven wat u graag zou willen. Wij bekijken dan wat de mogelijkheden zijn. De vacaturebank vindt u hier.